ליל הסדר הוא לא רק ארוחה כבדה, 4 כוסות והגדה שלא נגמרת – הוא גם כולל את הדובדבן שבקצפת לילדים – חיפוש ומציאת האפיקומן, וקבלת פרס שווה עבור המשימה. הנה כמה הצעות למתנות שהם ישמחו לקבל

ליל הסדר מתקרב, ובניגוד לשנה שעברה, השנה אולי נצליח לשבת סביב שולחן החג עם המשפחה המורחבת. רגע, אמרנו לשבת? עם ילדים קטנים שמאבדים סבלנות די מהר הסיכוי שתשבו קטן למדי (מוזמנים לקרוא את הכתבה על איך לשבת עם הילדים בשולחן החג) – אלא אם תבטיחו להם מתנה שווה במציאת האפיקומן, משהו ששווה לחכות בשבילו בסבלנות במשך 4 כוסות וקושיות.

זה לא חייב לקרוע את הכיס או לנקר עיניים – בכל זאת, בשנת קורונה אנחנו נמצאים, והילדים ייהנו מעצם החיפוש, הבילוש וכמובן, מציאת האבידה. אם תוסיפו לכך חידון סטייל “חפש את המטמון” שיעזור להם במשימה בדרך מהנה ומעשירה הם בכלל יהיו בעננים, אבל עדיין – מסורת זו מסורת, ועל מציאת האפיקומן מגיעה מתנה. חיפשנו עבורכם וחזרנו עם 7 הצעות למתנות אפיקומן שוות, לפי גיל, שאנחנו בטוחים שהילדים ישמחו לקבל:

1. טלפון צעצוע שהוא גם לוח מחיק. משחק מושלם לפעוטות – טלפון צעצוע המשמיע צלילים, שמצדו השני משמש כלוח מחיק. מגיע עם עט מגנטית עבה במיוחד לאחיזה נוחה לפעוטות, וכל הצעצוע ארוז כמזוודה חמודה, לנשיאה נוחה גם מחוץ לבית.

לגילי שנתיים ומעלה.

להשיג ברשת ובאתר “טויס אר אס”.

מחיר: 99.90 שקלים, ובאפליקציה: 69.90 שקלים.

2. מבשלים מבצק. כמעט כל ילד אוהב ליצור בבצק – זה מהנה ונעים למגע, ויש לזה גם יתרונות כמו פיתוח המוטוריקה העדינה ושיפור הריכוז. כמעט כל הילדים גם אוהבים לחקות את עולם המבוגרים, להתנסות בבישול בכאילו ולשחק במוכר וקונה. ערכת “בצק ראשון שלי ענק” היא ערכת יצירה רב פעמית לפיסול בבצק צבעוני ונעים, הכוללת 10 מיכלי בצק בצבעים שונים, וסט ענק של כלי מטבח ססגוניים מפלסטיק, מבלנדר ועד מכשיר להכנת ספגטי. הילדים יוכלו להכין תפריט למסעדה דמיונית, להפוך לטבחים ו”לבשל” את כל המנות, לתת לכם “לטעום” ולהתנסות בחוויה מעולמם של הגדולים.

לגילי 3 ומעלה.

להשיג ברשת ובאתר סטימצקי. 

מחיר: 99.90 שקלים, באתר: 89.90, ויש הנחה לחברי מועדון.

3. צעצוע כלב אינטראקטיבי. אם אין לכם בבית בעל חיים אמיתי, בובת כלב הפודל על שלט הזו יכולה להתחפש לכזה – היא נובחת, מתמתחת, מכשכשת בזנב והולכת, כשהיא מופעלת על ידי שלט רחוק המחובר בחוט (ה”רצועה” של הכלב). קלה להפעלה ומתאימה במיוחד לילדים קטנים, שיתרגשו ממנה מאוד. הבובה עובדת על 4 בטריות אצבע (לא כלולות במחיר), ומגיעה לבחירה בצבעים ורוד או לבן.

לגילי 3 ומעלה.

להשיג ב”מחסני הצעצועים” ובאתר.

מחיר: 59 שקלים (במקום 89 שקלים).

4. מרכיבים ונהנים. אם הילדים שלכם אוהבים לשחק במכוניות ואוהבים להרכיב פזלים, המשחק המהנה “4 על גלגלים” הוא בול בשבילם: אתגרו את ילדכם בבניית מכונית מ-5 חלקי עץ שונים וצבעוניים. אם יניחו נכון את חלקי העץ בתוך המכונית, יוכלו לבנות 96 מכוניות שונות! צורת המכונית זהה תמיד, אבל אופן הנחת הקוביות משתנה ונעשה מורכב יותר ויותר ככל שמתקדמים בשלבים. האם יצליחו להרכיב את המכונית? “4 על גלגלים” הוא גם משחק, גם פזל הרכבה וגם צעצוע המפתח את כישורי החשיבה, הדמיון והריכוז.

לגילי 4 ומעלה.

להשיג ברשת ובאתר “הפיראט האדום”.

מחיר: 129.90 שקלים.

5. משחקים בעיצוב שיער. הילדים אוהבים לעשות לכם תסרוקות אבל לכם קצת נמאס להפקיר את ראשכם לטובת האירוע? עם “ראש בובה לעיצוב שיער” הילדים יוכלו לשחק במספרה ואתם תוכלו לשחרר את שיערכם לחופשי – מדובר בראש בובה מיוחד לעיצוב שיער המגיע עם פאת שיער ארוכה בצבע משתנה וכ-30 אביזרי שיער שונים, שהילדים יוכלו להתפרע חופשי (לבובה לא יכאב).

לגילי 4 ומעלה.

להשיג ברשת ובאתר “טויס אר אס”.

מחיר: 69.90 שקלים, ובאפליקציה: 49.90 שקלים.

6. מציירים, צובעים, חורטים ויוצרים. אם הילדים אוהבים ליצור, ערכת היצירה הענקית הזו תשמח אותם מאוד. מדובר ב”ערכת יצירה של 9 פרויקטים” באריזת מתנה מהודרת, הכוללת כל מה שילדים שאוהבים ליצור צריכים – 3 קיטים לצביעה לפי מספרים עם עפרונות צבעוניים, 3 קיטים לעבודות חריטה עם רקעים שונים, 3 קיטים לצביעה לפי מספרים עם צבעי אקריליק, מכחולים ועוד – סך הכל בערכה מעל 40 פריטים.

לגילי 4 ומעלה.

להשיג באתר ארט דיפו – הבית של האמנות.

מחיר: 99.90 שקלים (במקום 129.0 שקלים).

7. משחקים רביעיות ולומדים לקרוא. אם הילדים שלכם הגיעו לגיל שבו הם לומדים על האותיות בגן ומתחילים להתעניין בקריאה וכתיבה, המשחק “רביעיות א עד ת” יכול לספק להם (ולכם) הנאה בשילוב לימוד – שכן הוא מעודד את הילדים לקרוא ולתרגל קריאה. המשחק מכיל 88 קלפים צבעוניים (סך הכל 22 רביעיות), כשלכל אות יש 4 קלפי מילים שונות מנוקדות עם איור צבעוני תואם. המטרה, כמו בכל משחק רביעיות, היא להשיג כמה שיותר רביעיות (במקרה זה – כמה שיותר רביעיות של אותיות). ניתן לשחק את המשחק ברמות שונות לפי קצב התקדמות הילד.

מתאים לגיל 5 עד גיל בית ספר.

להשיג ברשת ובאתר סטימצקי.

מחיר: 59.90 שקלים, ובאתר: 53.90 שקלים, ויש הנחה נוספת לחברי מועדון.

מערכת בדרך לגן
אתר בדרך לגן מרכז במקום אחד את כל מה שהורים צריכים לדעת כדי למצוא את הגן הנכון ביותר עבור הילדים שלהם. אינדקס גנים חדשני ומעודכן, הממפה את כל מסגרות החינוך לגיל הרך בישראל: גני ילדים, משפחתונים, פעוטונים, מעונות יום וגני עירייה. והכי חשוב- המלצות מהימנות של הורים אשר ילדיהם היו בגן.

Comments are closed.

חיפוש גני ילדים