כתבו חוות דעת על גן ילדים

קבלו הזדמנות להשפיע על משהו באמת חשוב, הכי חשוב – החינוך של הילדים שלנו. כתבו חוות דעת על הגן של ילדכם, שתפו בחוויות ועזרו להורים באזור מגוריכם לבחור את הגן הנכון ביותר עבור ילדיהם. על הדרך הגן יהנה מפידבק על פעילותו.

כתיבת חוות דעת על גן

רוצים לדעת עוד?

איך מוסיפים חוות דעת?
בקלות ובפשטות! לוחצים על הכפתור “כתבו חוות דעת” כאן למעלה. ממלאים את כל הפרטים (באיזה שנים הילד/ה היו בגן, מי כותב את חוות הדעת אמא/אבא, סקר אודות הגן וחוות דעת מילולית) בסיום לחצו על שלח. שימו לב, כדי שחוות הדעת שכתבתם תעלה לאתר עליכם לאמת את זהותכם באמצעות חשבון פייסבוק פעיל.
האם אפשר לכתוב חוות דעת אנונימיות?
לא, אבל באפשרותכם למלא בדף הוספת חוות דעת את הסקר אודות הגן. מילוי סקר ללא כתיבת חוות דעת מילולית הינו אנונימי. בדף הגן לא יוצגו הפרטים שלכם. שימו לב כי עליכם להתחבר עם חשבון פייסבוק פעיל על מנת שתוצאות הסקר שמיליאתם יפורסמו. אימות זה מול המערכת בלבד ופרטיכם לא יוצגו בעמוד הגן.
למה צריך להתחבר לחשבון פייסבוק כדי שחוות הדעת תפורסם?
אנחנו מאמינים בשקיפות ורוצים לאפשר להורים המחפשים גן ילדים עבור הקטנטנים שלהם לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי הורים מהגן. אימות חוות דעת באמצעות חשבון פייסבוק פעיל מאפשר שקיפות, הורים יכולים לקרוא חוות דעת ולראות מי כתב אותן, אולי אפילו לגלות שהם מכירים את מי שכתב את חוות הדעת מהשכונה, מהלימודים או מהגינה הקהילתית וליצור עימו קשר.
חיפשתי גן ילדים ולא מצאתי, מה עושים?
חיפשתם גן ילדים על פי שם או על פי כתובת ולא מצאתם אותו? ספרו לנו על הגן בדף “הוספת גן” באתר. הזינו את הפרטים הידועים לכם על הגן ושלחו לנו. אנחנו נבדוק את הפרטים של הגן ונוסיף אותו לאתר ( :.

נעים להכיר, אתר בדרך לגן

אתר המרכז במקום אחד את כל מה שהורים צריכים לדעת כדי למצוא את הגן הנכון ביותר עבור הילדים שלהם. אינדקס גנים חדשני ומעודכן, הממפה את כל מסגרות החינוך לגיל הרך בישראל: גני ילדים, משפחתונים, פעוטונים, מעונות יום וגני עירייה. והכי חשוב- חוות דעת מהימנות של הורים אשר ילדיהם היו בגן.

חיפוש גני ילדים