הילד התלכלך במהלך האכילה? יושב רחוק מדי משולחן היצירה? נוזלת לו נזלת מהאף?
נסו להשהות את התגובה האוטומטית הראשונית שהיא שליחת יד ופתירת הבעיה (ניגוב, קירוב וכו’..) ובמקום זה, תעלו את המודעות של הילד למה שקורה. תציעו לו להסתכל על עצמו במראה, תשאלו אותו אם נוח לו באופן שבו הוא יושב, אם אולי הוא מרגיש משהו על הפנים שלו. זהו חינוך למודעות עצמית ועצמאות והוא חשוב עד מאד וטומן בחובו עידוד לתהליכים חשובים כמו בקרה עצמית ופתרון בעיות.

לדף הפייסבוק של ליאורה מילין, פסיכולוגית ילדים שיקומית.

Tags : טיפים
ליאורה מילין, פסיכולוגית ילדים שיקומית
ליאורה היא פסיכולוגית שיקומית לילדים. עובדת במכון להתפתחות הילד בתל השומר ובגן תקשורת מטעם אלו״ט. מטפלת בילדים עם צרכים מיוחדים והוריהם. liorabras@gmail.com

Leave a Response

חיפוש גני ילדים