מגזין לגננות

סיור וירטואלי: הדרך החדשה לראות היום גן

ככה בוחרים היום גן כשאי אפשר להיכנס לגן אפשר לסייר מכל מקום

הטכנולוגיה החדשנית ביותר כיום בתחום הצילום לעסקים, שמשמשת גם כלי שיווק מצוין, היא סיור וירטואלי. לאחרונה הגיעה הבשורה גם לגני ילדים, עם סיורים וירטואליים שמאפשרים להורים פוטנציאליים חוויית ביקור מקסימלית בגן, בלחיצת כפתור מהמחשב או מהנייד – מבלי לצאת מהבית.

אומרים שאין כמו מראה עיניים, וזה נכון, אבל בכל הקשור לבחירת גן ילדים – עוד לפני שניגשים להתרשם ממנו ומהצוות פנים מול פנים, לפעמים עוד לפני שלב חיפוש ההמלצות, ההורים מחפשים להתרשם מהגן באופן וירטואלי. לפעמים אתר אינטרנט , עמוד הפייסבוק או העמוד באתר “בדרך לגן” יהיו הסנן הראשון עבור ההורים, ובתקופת הקורונה, כשההורים לא יכולים גם להיכנס פיזית לגן יותר מדי, הפן הווירטואלי מקבל אפילו חשיבות גדולה יותר. תמונות סטילס יכולות להעביר את האווירה בגן, גם סרטוני וידאו (אל תשכחו לצלם את הילדים מהגב – החוק אוסר פרסום תמונות של קטין ללא הסכמת הוריו), אבל אין ספק שהדבר החדשני ביותר בתחום היום, שמסוגל לתת להורים תחושה של ביקור אמיתי בגן בעודם יושבים על הספה בבית, הוא סיור וירטואלי.

לשוטט בגן בלי לקום מהספה בבית

מה זה אומר? בסיור וירטואלי נעשה שימוש בטכניקת צילום בצורה היקפית של 360 מעלות, כך שהגולש יכול “לטייל” בלוקיישן ואף לעבור בין החללים השונים בלחיצת כפתור, לבחון אותם לעומק ולחוות את הביקור בצורה אופטימלית, כאילו הוא ממש מסייר בו פיזית. סיור וירטואלי משמש היום עסקים רבים, כשהבולט שבהם הוא תחום הנדל”ן – רוכש פוטנציאלי של דירה יכול להיכנס לסיור וירטואלי בה, לשוטט בין החללים השונים ולהתרשם מהם ממש כאילו הוא נמצא פיזית בדירה. עם פרוץ משבר הקורונה בארץ וסגירת עולם הפנאי, התרבות, הטיולים ועוד, הפכו הסיורים הווירטואליים לפופולריים מאוד, שכן הם אפשרו לנו לבקר במוזיאונים בעולם, באתרי טבע ומורשת ואפילו בשווקים – והכל באופן וירטואלי ונוח, מהבית. לאחרונה הגיעה הבשורה גם לתחום גני הילדים, עם סיורים וירטואליים המנגישים להורים פוטנציאליים את הגן בצורה אינטראקטיבית, ומאפשרים להם לשוטט בחללים השונים, בחצר הגן וכיו”ב ולהתרשם מהם בתלת מימד, 360 מעלות. 

כלי שיווק אפקטיבי וחדשני

סיור וירטואלי מקצועי מותאם לכל סוגי הדפדפנים וכן מכשירי הסלולר החכמים, באיכות צפייה גבוהה, וביכולתו להדגיש ולהבליט את היתרונות של הגן, גם אם מדובר בגן קטן עם חלל אחד. משכך, סיור וירטואלי יכול להוות כלי שיווקי מצוין, וחשוב לסדר את הגן לפני הצילום ולהבליט אלמנטים שיכולים למשוך את העין לחיוב (לדוגמה: קיר יצירה מיוחד הקיים בגן, צעצועים ומשחקים ייחודיים, פריטים צבעוניים שמוסיפים עניין או שלטים של משפטי העצמה על הקירות). 

הודות לחוויית הביקור המקסימלית שסיור וירטואלי מספק לגולש, מדובר בכרטיס הביקור הטוב ביותר לגן שלכם: הוא יעניק להורים את התחושה הקרובה ביותר למציאות, ובאמצעותו הם יוכלו להתרשם מהגן בצורה ברורה וצבעונית, מהייחודיות שבו ומהפרטים הקטנים. סיור וירטואלי יכול להקל גם על הורים פוטנציאליים למצוא אתכם בחיפוש בגוגל, ולהקפיץ את הגן בתוצאות מנוע החיפוש. יתרון נוסף לסיור וירטואלי הוא שבגלל שמדובר בטכנולוגיה חדשנית, הסיור הווירטואלי גם יכול להעיד על הגן שלכם כעדכני וחדשני.

צפו בגני ילדים שכבר יש להם סיור וירטואלי:

גן אור ברחוב בורכוב 22, תל אביב

גן ילדותי ברחוב וייצמן 20, גדרה

הגנון של לירון ברחוב קורדוברו 7, תל אביב

רוצים גם אתם להתקדם ולאמץ את החדשנות? 

הצטרפו לשירות “הסיור הווירטואלי” של “בדרך לגן” , ואפשרו להורים פוטנציאליים להתרשם מהגן שלכם בצורה הכי טובה שיש!    

כתבו לנו ונשמח לשלוח פרטים:
office@baderechlagan.co.il

מערכת בדרך לגן
אתר בדרך לגן מרכז במקום אחד את כל מה שהורים צריכים לדעת כדי למצוא את הגן הנכון ביותר עבור הילדים שלהם. אינדקס גנים חדשני ומעודכן, הממפה את כל מסגרות החינוך לגיל הרך בישראל: גני ילדים, משפחתונים, פעוטונים, מעונות יום וגני עירייה. והכי חשוב- המלצות מהימנות של הורים אשר ילדיהם היו בגן.

Comments are closed.

חיפוש גני ילדים