כמו כל עסק, גם גן ילדים זקוק לביטוח – על אחת כמה וכמה כשמדובר על ילדים.

תוסיפו לכך את העובדה שברשותכם גם מבנה וציוד שבלעדיהם הגן שלכם לא יוכל להתקיים והביטוח מקבל משנה חשיבות. אז אילו ביטוחים חשוב שיהיו לגן שלכם?

ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב באמת.

ביטוח צד ג’

ילדים מטבעם מלאי מרץ ואוהבים לרוץ ולהשתולל, וכפועל יוצא יכולים גם להיפצע. כל עוד הילדים בגן נמצאים באחריותכן ובאחריות אנשי הצוות, אתן זקוקות לכיסוי ביטוחי שיתן לכן מענה והגנה במקרה של תביעה, גם מאורחי הגן ומפעילי חוגים. מדובר בביטוח שמכסה אתכם במקרה של תביעה על כל אירוע תאונתי שלא במתכוון.

חשוב לשים לב שהכיסוי הביטוחי יכלול גם כיסוי לאלרגיות, פעילות מחוץ לגן ונשיכות של בעלי חיים.

ביטוח תאונות אישיות לילדים

תאונות יכולות לקרות גם בגן, וכתוצאה מהתאונה הילדים יכולים להזדקק לפינוי באמבולנס או חלילה יכול להיגרם מצב של נכות או מוות מתאונה.  ביטוח תאונות אישיות נועד בדיוק למצבים האלה.

ביטוח “חבות מעבידים”

כל מי שמעסיק עובדים חשוף גם לתביעות מעובדיו על כל אירוע שקרה במהלך יום העבודה, שלא מכוסות ע”י ביטוח לאומי. הכיסוי נותן מענה רחב, ללא תלות במספר העובדים. 

ביטוח מבנה הגן

גם אם אתם אחראיים מאוד, יכולים לקרות אסונות שאין לנו שליטה עליהם. במקרה של שריפה, הצפה כתוצאה מפיצוץ צינור שהרסה את מבנה הגן, העסק שלכן יושבת ותזדקקו לעבודות תיקונים מצד אנשי מקצוע שעלולות להימשך זמן רב ובהיקף כספי רחב. הביטוח למבנה הגן יבטיח לכם החזר עלויות וראש שקט.

במידה ומפעילים גם במבנה מושכר, חשוב לשים לב שגם בעל המבנה יוזכר בפוליסה כדי שלא יווצר מצב שהוא חשוף לתביעות מעצם היותו בעל המבנה.

ביטוח תכולת הגן

לא רק המבנה חשוב לקיומו של הגן – גן הציוד הרב הקיים בו, ממשחקים וצעצועים ועד שידות, מגירות, ציוד גדול ומקועי וכיו”ב. במקרה של שריפה או גניבה, תידרשו להוצאה כספית גבוהה ברכישת הציוד מחדש. 

ביטוח שיכסה את תכולת הגן יסייע לכם לחסוך בהוצאות ולהשיב את הגן לשגרת הפעילות במהרה.

אשר לוי, סוכן ביטוח
אשר לוי, סוכן, מומחה לביטוח ומגשר מאז 1997. בעלים של אשר לוי סוכנות לביטוח מתמחה בביטוח מוסדות חינוך. כדי שתוכלו להיות בטוחים שהילדים בידיים טובות.

Comments are closed.

חיפוש גני ילדים