מגזין לגננות

כשזה מגיע לתשלום, את לא צריכה להיות גננת

כשזה מגיע לתשלום, את לא צריכה להיות גננת. ריכזנו עבורכם את כל שיטות האפשריות, כולל כל היתרונות והחסרונות של כל שיטה.

העבודה בגן הילדים דורשת מאתנו לא מעט כישורים.
אנחנו צריכים לדעת איך לספר סיפור בצורה מרתקת, איך להפעיל כישורי בוררות בזמן ויכוח בארגז חול, איך בונים ארמון מגלילי נייר טואלט ועוד שלל פעולות שדורשות לא מעט יצירתיות, תושייה ואהבה למקצוע. אבל מסך כל אותן פעולות, יש אחת שמביאה איתה לא מעט התעסקות וכנראה היינו שמחים לחיות בלעדיה –  איסוף כספים מההורים. משימה לא כיפית (אם להיות עדינים), אבל כזו שפשוט חייבת להיעשות. 

אז איך בכל זאת אפשר לצלוח את המשימה הבלתי נמנעת בצורה האפקטיבית והקלה ביותר?
ריכזנו עבורכם את כל שיטות האפשריות, כולל כל היתרונות והחסרונות ששווה שתכירו:

צ’קים

אח, הצ’קים הישנים והטובים. 

מצד אחד, הם מעניקים שקט בכל הנוגע לתשלום עתידי. מצד שני, הם מתכון ללא מעט טעויות – שנה לא מדויקת, חתימה במקום הלא נכון, לא צוין “למוטב בלבד” וכו’, כשכל טעות כזו פוסלת את הצ’ק ומטילה עלינו את האחריות לאסוף צ’ק אחר במקומו.

אבל איסוף הצ’קים או וידוא טעויות הן לא ההתעסקויות היחידות. צ’קים דורשים הפקדה בבנק (כולל הגעה לסניף, המתנה בתור ושאר בירוקרטיה נוספת) או באפליקציה (כולל סריקה מדויקת, על משטח כהה, עם תפילות חוזרות ונשנות שההורה לא חתם בטעות על הברקוד). בנוסף, כל תשלום נוסף שיצוץ לאורך השנה כמו יום כיף או חוג מחזיר אותנו לנקודת ההתחלה – איסוף צ’קים מכל ההורים, מחדש.

נקודת האור היא שכלים כמו חשבונית ירוקה יעזרו לכם לזכור מתי הגיע הזמן להפקיד את הצ׳קים, יאפשרו לכם להפיק חשבונית בכמה קליקים ולא תצטרכו להזכיר להורים לבוא לקחת קבלה, כי היא תחכה להם במייל.

אשראי

לקבל תשלום באשראי זו כנראה השיטה הנוחה מכולן.

תחילה, מדובר בשיטה שדורשת דבר אחד בלבד: שליחת לינק להורים, למילוי פרטי אשראי. 

פעם סליקה היתה דבר מסובך, אבל החדשות הטובות הן שכמו הרבה דברים מסורבלים שהופכים לפשוטים במרחב הדיגיטלי, היום אפשר להתחבר לסליקה תוך מספר ימים ולהתחיל לקבל תשלום באשראי בקלות. גם המעקב והבירוקרטיה מסתדרים בלחיצת כפתור – הוראות קבע באשראי כך שתוכלו להיות שקטים, הוצאת דו”ח מסודר לרואה חשבון וכמובן שליחת חשבוניות וקבלות ישירות למייל או לוואטסאפ באמצעות הממשק של חשבונית ירוקה. 

ואם כבר חדשות טובות, אז הנה אחת נוספת: חשבונית ירוקה פיתחו פתרון נוח עבור תשלומים לא צפויים לאורך השנה – לינק לתשלום. פשוט קובעים מחיר, יוצרים לינק ושולחים בקבוצת הוואטסאפ של ההורים. אחרי התשלום, הקבלה מופקת ונשלחת להם אוטומטית, ואתם תקבלו מייל עם הודעה שהתשלום בוצע.

העברות בנקאיות

העברה בנקאית היא פעולה מיידית ופשוטה: מעבירים להורה את פרטי חשבון הבנק, וזהו.

איפה הקאצ’? במעקב ובבקרה שהשיטה הזו דורשת. בשונה מהצ’קים שנכתבים מראש עבור השנה כולה, או העברה בנקאית נעשית על המקום. זה אומר שבכל מועד תשלום כנראה נמצא את עצמנו עוברים על רשימת ההורים במטרה לוודא שכולם שילמו את הסכום המדויק, לחשבון הבנק הנכון. 

תמיד אפשר לבקש הוראת קבע, אבל היא דורשת חתימה על אישור מיוחד מה שלעתים עשוי לגרור התנגדות.

אפליקציות תשלום

אפליקציות התשלום דוגמת ביט, PAYBOX, פפר ועוד נכנסו בסערה לחיינו, ובצדק.

הן אינטואיטיביות ונוחות לשימוש וחלקן אפילו מאפשרות בקרה נוחה לגבי מי שילם ומי לא. החיסרון שלהן, בדומה לשיטת ההעברה הבנקאית, הוא שאין אפשרות להבטיח תשלום עתידי מה ששוב גורר התעסקות, שליחה להורים ובדיקה שכולם אכן שילמו את הסכום הדרוש.

אבל לא רק זה – ברוב אפליקציות התשלום, במידה וקיימות עמלות בחשבון הבנק, כל תשלום שעובר באפליקציה גורר אחריו עמלה נוספת.

לא משנה באיזה אמצעי תשלום תבחרו, את הקבלות תוכלו להפיק בצורה נוחה ופשוטה גם באפליקציה נוחה ופשוטה שתהיה לכם חיים קלים והורים שמחים ומרוצים.

לסיכום, אנחנו מאחלים לכם שנת לימודים טובה, מהנה ומלאה בהפקדות שנכנסות בול בזמן ובלי הרבה מאמץ.

חשבונית ירוקה היא מערכת דיגיטלית שעוזרת בהתנהלות השוטפת של העסק: מהפקת חשבוניות ושליחה בוואטסאפ או במייל, ניהול הוצאות, דו״חות שנשלחים אוטומטית לרואה חשבון, תזכורות ועוד. במחשב, בנייד ובאפליקציה, מכל מקום ובכל זמן.

בואו נכיר, לחצו על הלינק כאן.


Comments are closed.

חיפוש גני ילדים