גני ילדיםמגזין לגננות

מסיבה סיום שנה בלי הורים? רעיונות מנצחים למסיבת סיום

מסיבת סוף שנה בגן בתקופת הקורונה, מה עושים ? ואיך ?

מסתמן שהשנה נחגוג מסיבות סיום ללא ההורים בגן.
לצד החסרונות, יש לכך יתרונות רבים שמאפשרים לנו להתרכז בילדים ובמה שהם צריכים לפרידה מוצלחת.
ריכזנו לכם טיפים ורעיונות כאן:

מסיבות סיום בגן הם הדרך שלנו, הצוות, להראות להורים קצת ממה שעשינו ולמדנו בגן, להתכונן ולהפיק חוויה משותפת עם הילדים בהתארגנות למסיבה. השנה, מסתמן נכון להיום שזה לא אפשרי לצרף את ההורים לחגיגה.
ריכזנו מספר רעיונות שיהפכו את המסיבה לזמן איכות של הצוות והילדים, ישמחו את הילדים בעשיה שהם אוהבים וגם אתן הצוות של הגן תוכלו לצלם ולתעד את החוויה המהנה ולשלוח להורים עם כמה מילות פרידה.

מסיבת מאסטר שף בגן

אם יש משהו שילדים אוהבים להתעסק איתו זה אוכל. כדי לארגן מסיבת מאסטר שף אנחנו ממליצים שתבחרו 1-3 מתכונים מנצחים שאפשר לעשות עם הילדים. אפשר לבחור במתכונים של אוכל שהילדים ממש אוהבים לאכול בגן למשל החלה של הגננת או כל רעיון יצירתי אחר.
קשטו את הגן באווירת מאסטר שף, תכינו להם כובעי שף וסינרים.
אפשר לחלק ל-3 עמדות שונות של הפעלות.
את התוצרים הילדים יקחו הביתה באריזה מהודרת בצירוף המתכון שיוכלו גם להכין בבית עם ההורים (:

שעת סיפור מומחזת

אפשר לבחור סיפור שהילדים מאוד אוהבים לקרוא בגן אבל לא חייבים לקחת סיפור קיים. אפשר גם להמציא סיפור על הפרידה מהגן שלנו. עם בחרתם להמציא סיפור אפשר להשתמש בשמות הילדים ולתרגל באמצעות הסיפור את הפרידה איך נפרדים, מתחבקים, אומרים שלום, תודה לגן ולצעצועים. את הסיפור אפשר להדפיס ולשלוח גם להורים שיוכלו לספר אותו לילדים לאחר מכן בבית. ואפשר אפילו לשלב בו גם פרק נוסף של מעבר לגן חדש וההתמודדות והחששות שמלווים בכך. לגננות הממש משקיעות- הפכו את הגיבור בסיפור לשם הילד הספציפי.

יצירה משותפת

לרוב לא יוצא לילד זמן איכות עם הגננת לצייר לבד. היצירה יכולה להיות של הילדים ביחד, או כל ילד עם צוות הגן. אפשר למסגר אותה כך שתשאר מזכרת שתשאר איתם גם אחר כך, בבית שם יוכלו להסתכל ולהזכר ברגע איכותי שהיה להם עם הצוות. אפשר גם לבחור נושא לסוף שנה ולהכין יצירות סביבו. למשל: ים.

מסיבת בריכה

בין אם זאת ממש בריכה או רק השפרצות של מים בחצר הגן. האושר של הילדים כבר יגיד הכל. דליים מלאים במים, משחקי מים וארטיק או אבטיח לסיום המסיבה. גם כאן ממליצים לכם לתעד את הכל.

מערכת בדרך לגן
אתר בדרך לגן מרכז במקום אחד את כל מה שהורים צריכים לדעת כדי למצוא את הגן הנכון ביותר עבור הילדים שלהם. אינדקס גנים חדשני ומעודכן, הממפה את כל מסגרות החינוך לגיל הרך בישראל: גני ילדים, משפחתונים, פעוטונים, מעונות יום וגני עירייה. והכי חשוב- המלצות מהימנות של הורים אשר ילדיהם היו בגן.

Comments are closed.

חיפוש גני ילדים