אביב הגיע, פסח בא, ואיתו גם החופשה הגדולה והשאלה מה עושים עם הילדים. ריכזנו עבורכם שלל רעיונות לבילויים מהנים וחווייתיים, מצפון ועד דרום, ללא עלות כלל או בעלות זניחה. פסח שמח!

הפנינג משפחות, ציורי אשליה וחדר בריחה בנמל תל אביב – בפסח הקרוב תוכלו ליהנות עם הילדים מהפנינג בנמל תל אביב, שיכלול בניית ארמונות בחול, סדנת יוגה צחוק, בניית עפיפונים והפרחתם, בועות סבון, כדורים מתנפחים, עמדות איפור פנים ועמדת די.ג’יי ונגנים. בנוסף, תוכלו לבקר במתחם “תעתוע של ציור” בצפון הנמל, ולהשתעשע בצילומי תמונות בחדרים מצוירים לפי קונספט, שהחפצים בהם הופכים לדו-מימדיים בציורי אשליה של האמנית אנה קוגן. גם סדנאות ציור יתקיימו במקום, ואם זה לא מספיק, תוכלו ליהנות עם הילדים מחדר בריחה פתוח ברחבי הנמל עם משימות, חידות ורמזים ישירות לוואטסאפ (בסריקת קוד QR), בהנחיית טל מוסרי. והבונוס: הכל בחינם.
תאריכים ופרטים נוספים באתר הנמל: https://www.namal.co.il/events/pesach/

ביקור במרכז המבקרים איגודן – מרכזי מבקרים הם לרוב חוויה מעשירה מאוד לילדים, וכזה הוא הביקור במרכז המבקרים איגודן, הנמצא בלב מכון השפד”ן במערב ראשון לציון. בפסח הקרוב הביקור יכלול מופע אור קולי מיוחד המספר את סיפור איגודן, מיצג פנורמי, סרטים מודרכים, מודל מוקטן של מכון השפד”ן, מיצג מרכזי וסיפורים מרתקים לילדים, על הסודות שמאחורי מפעל מחזור המים בין הגדולים בעולם. בנוסף, הביקור כולל סיור רכוב ברחבי השפד”ן, ואת המופע “ד”ר מולקולה”, במרכזו ד”ר שעורך ניסויים מדעיים מרגשים בנושא מים. כל החוויה הזו בעלות של 15 שקלים למבקר (הסיור מיועד לגילי 5 ומעלה). יש לתאם הגעה מראש.

ביקור בפלנתניה – מרכז מדע, חלל ותרבות. פלנתניה, מרכז מדע, חלל ותרבות השוכן לאורך חוף הים של נתניה, מנגיש את נושא החלל והמדע לקהל הרחב ולילדים סקרנים. בחול המועד פסח הקרוב המקום פותח שעריו ללא עלות, בחסות אחד הבנקים הגדולים בארץ, עם מגוון פעילויות, הדגמות, הדרכות וניסויים, במסע אל כוכבי הלכת. תוכלו להתנסות עם הילדים וללמוד על המצאות מהחלל שמשמשות אותנו ביום-יום, ליצור בסדנת ירח ושמש, לפצח את אתגר החלל הגדול, לצפות בניסויים מדעיים ובמערכת השמש בפלנתריום, ליהנות מהדרכות בגן המדעי, ולהצטלם עם הילדים כמו אסטרונאוטים ואסטרונאוטיות בחלל.
פרטים והרשמה באתר:  https://tickchak.co.il/16581?ref=nwc

ביקור בלונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע. מוזיאון הלונדע מעודד התנסות ולמידה חווייתית באמצעות משחקים ופעילויות – הילדים יכולים להתנסות בשפות, בתרבויות שונות, ביצירות אמנותיות, בכל מה שקשור לסביבה ולכדור הארץ, ואפילו בהרגלי תזונה נכונה. בפסח הזה, שוב בחסות אחד הבנקים הגדולים בארץ, מוזיאון הלונדע יהיה פתוח בחינם למבקרים במהלך חול המועד,
בהרשמה מראש באתר: https://tickchak.co.il/42034?ref=nwc

מגוון מופעים לילדים בחיפה – מדי שבת במהלך חודש אפריל וכן בחופשת חול המועד פסח תוכלו ליהנות ממגוון הצגות ומופעים לכל המשפחה, במתחם חוצות המפרץ בחיפה. בין המופעים שיתקיימו: בת הים הקטנה, אלאדין, פיירו והאפיקומן שלי. הכניסה ללא תשלום.

הפנינג יום הולדת לבוב ספוג בתל אביב – בוב ספוג, הדמות הצהובה והספוגית האהובה כל כך על הקטנטנים, מציינת יום הולדת 25, וקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב חוגג לה בגדול במהלך חופשת הפסח, עם מתחם הקרנה מיוחד של פרקים מהסדרה האהובה, טורניר נושא פרסים, פינות יצירה, עמדות צילום וסדנאות קומיקס. עוד בתפריט: כתב חידה שהמשתתפים יצטרכו לפתור בעזרת ספר הרפתקאות שאיתו יטיילו ברחבי הקניון, וחנות פופ-אם ראשונה של בוב ספוג בארץ. הכניסה חופשית.
לפרטים נוספים: bit.ly/3U0Gjt8

הפנינג בגילת בסימן יציאת מצרים – הפנינג למשפחות של קק”ל בחורשת בית נחמיאס בדרום (גילת), הכולל פעילות חווייתית המדמה את יציאת מצריים, סדנת תיפוף, סדנת משחקי עץ, יצירות של פרפרים ופרחים באווירת האביב, שזירת פרחים והצגת ילדים. האירועים יתקיימו בחול המועד פסח 24 באפריל בין 10:00-14:00, ללא עלות.

פסטיבל אביב ישראלי באזור ירושלים – הפנינג למשפחות באווירת פסטיבל יתקיים במהלך החג בחניון שורש בהרי ירושלים, ויכלול תחנות יצירה, משחקים של פעם, הפעלות לילדים, הצגה, מיצגים מתנפחים, קרקס, במת קריוקי עם נגנים, סדנאות יצירה ועוד הפתעות. הפסטיבל יתקיים ב-24 ו-25 באפריל, במהלך החג, הכניסה חופשית.

תהנו ! חג שמח:)

מערכת בדרך לגן
אתר בדרך לגן מרכז במקום אחד את כל מה שהורים צריכים לדעת כדי למצוא את הגן הנכון ביותר עבור הילדים שלהם. אינדקס גנים חדשני ומעודכן, הממפה את כל מסגרות החינוך לגיל הרך בישראל: גני ילדים, משפחתונים, פעוטונים, מעונות יום וגני עירייה. והכי חשוב- המלצות מהימנות של הורים אשר ילדיהם היו בגן.
חיפוש גני ילדים