מהיום הורים לתינוקות ופעוטות יכולים למצוא גן ילדים בקלות באזור מגוריהם ולקרוא חוות דעת אמיתיות של הורים מהגן. בדרך לגן הוא מיזם טכנולוגי חברתי הממפה להורים את כל המסגרות לגילאי לידה עד שש שנים באזור מגוריהם. האינדקס המעודכן כולל גנים ומשפחתונים פרטיים, מעונות יום וגני עירייה ומסתמך על שיתוף מידע בין הורים מכל חלקי הארץ. צפו בכתבה על  בדרך לגן ששודרה במהדורת החדשות.

יעל אודם, כתבת החינוך של חדשות 2, סיקרה את המיזם לאחרונה במהדורת החדשות.

בדרך לגן בחדשות ערוץ 2 ״הבוקינג של הגנים״! אנחנו מתרגשים מאוד 🎉🎊🎉 וזו הזדמנות שלכם הההורים להשפיע – לנו ההורים יש כוח חברתי. חוות הדעת שלנו משמעותיות ויכולות לחולל את השינוי. אז היכנסו לעמוד הגן שלכם באתר והתחילו להשפיע:http://bit.ly/2MfoCVw** נכנסתם לאתר ולא מצאתם את הגן שלכם? נשמח שתוסיפו אותו בקישור להוספת גן באתר או שתכתבו לנו פה ואנחנו נוסיף **

Posted by ‎בדרך לגן – הורים ממליצים על גני ילדים‎ on Tuesday, 7 August 2018

 

כיום, חשיבות החינוך בגיל הרך כבר ברורה להורים רבים. הם מחפשים לילדיהם גן שיהיה קרוב לבית, שתהיה בו חצר משחקים ושיהיה מבוקר ומאושר. הם רוצים צוות מנוסה, גישה חינוכית בולטת, יחס חם ואוכל בריא. ובעיקר הם מחפשים דרך אמינה ובטוחה למצוא את זה.

בישראל, היעדר פיקוח ממשלתי או ציבורי על מסגרות חינוך לגילאי לידה עד שלוש, הופך את משימה הזאת למסובכת. אצל רב ההורים צצים חששות ועולות שאלות רבות?  איזו מסגרת הכי מתאימה לילדם: גן פרטי, מעון יום, משפחתון או פעוטון? אלו גני ילדים נמצאים באיזור מגוריהם? היכן וממי יוכלו לקבל חוות דעת אובייקטיבית? האם יוכלו להסתמך על חוות דעת בודדה?

עד היום, הורים רבים נאלצו לבחור גן ילדים בהסתמך על פיסות מידע שהצליחו לדלות משיחות אקראיות עם הורים בגינות קהילתיות, ומפוסטים בקבוצות במדיה החברתית שנעלמים בשרשורים על גבי שרשורים של מידע.

ככה נולד אתר בדרך לגן. בית משותף לגני ילדים והורים המרכז את כל המידע המקצועי על גני ילדים, לצד המלצות אמיתיות של הורים, על ידי שלושה הורים ממרכז הארץ, שגילו שלבחור את המסגרת המתאימה ביותר לקטנטנים שלהם זו משימה ממש לא פשוטה…
מיה סטיבה, אמא של אלון, עו”ד ויזמית חברתית ניצן כץ, אבא של רפאל ונעמי, יזם ובעלים של גן ילדים פרטי, ורן לאונרד, אבא של עידו ורונה, מנהל מוצר ומתכנת ובעלים של חברת פיתוח תכנה.

אינדקס גני ילדים מקיף ומעודכן, מנוע חיפוש לפי מיקום

אתר בדרך לגן מציע ממשק ידידותי ומותאם גם לסמארטפון וטבלט. בדף של האתר, ניתן להזין במנוע החיפוש כל כתובת בישראל. בלחיצה אחת, האתר מציג את כל הגנים, המשפחתונים, הפעוטונים, מעונות היום וגני העירייה סביב אותה כתובת. מהגן הקרוב ביותר לרחוק ביותר. כדי למקד את החיפוש, ניתן לבצע בקלות חיפוש מתקדם על פי גיל הילד, מספר הילדים בגן, יחס צוות:ילדים וסוג הגן .
בדף הגן ניתן לקרוא מידע אודות הגן וליצור קשר עם הגן.

בדרך לגן - חיפוש גני ילדים

סקר אנונימי לדירוג הגן וחוות דעת מהימנות בלבד

בדף הגן, ניתן לקרוא חוות דעת מהימנות של הורים מהגן – לא כאלה ששתלו חברים של הגננת או משפחה של הסייעת – הורים אמתיים שנותנים חוות דעת ענייניות. כדי לוודא כי כל חוות הדעת מהימנות על כל הורה להזדהות דרך חשבון הפייסבוק שלו. יש הורים אשר מעוניינים להשאיר חוות דעת אנונימית ולכן ממלאים רק סקר על פרמטרים כגון: תזונה, מבנה הגן והחצר, צוות הגן, ניהול הגן והניקיון.

בדרך לגן - חוות דעת על גני ילדים

סיור וירטואלי בגנים

בדף הגן, מופיעים פרטים נוספים אודות הגן: שעות פעילות, תזונה, חוגים וכד’, ניתן ליצור קשר לצפות בתמונות של הגן ואפילו לצפות בסיור וירטואלי של הגן.

סיור וירטואלי בגן ילדים

 

תווי איכות ובטיחות לגנים פרטיים

לאחר איסוף מידע רב על סטנדרטים בגני ילדים בעולם ובישראל, על מה חשוב לבדוק בשעת חיפוש גן ועל כלים שיעזרו לשמור על בטחון הילדים שלנו, אתר בדרך לגן ריכז רשימה של שלושה עשר תווי איכות ובטיחות המוצגים באתר בדף הגן.
תווי האיכות והבטיחות מאפשרים להורים לקבל מידע חיוני על הגן ומאפשרים לגנים להציג את תווי האיכות והבטיחות שהם עומדים בהם, כגון: הסמכה חינוכית של הצוות, לחצן מצוקה, הסמכת החייאת תינוקות, הערכות למצבי חירום ואישורים בירוקרטיים.

גם ההורים וגם גני הילדים מרוויחים

אנחנו מאמינים שלהורים, יש כוח חברתי. הם יכולים להכתיב את הסטנדרטים, את הצרכים והדרישות. באתר בדרך לגן, גן שרוצה ליהנות מהמלצות וחוות הדעת, יצטרך לעמוד בהם. המטרה היא שכולם ירוויחו.
מצד אחד, ההורים ירוויחו גני ילדים מושקעים ואיכותיים יותר ויהיו רגועים שהקטנטנים שלהם בידיים טובות. ומצד שני, גנים העומדים בתקנים ובסטנדרטים, יקבלו זרקור משלהם – לספר את הסיפור שלהם ולהזמין את ההורים לפגוש מסגרת שעשויה להיות המעטפת שחיפשו עבור הקטנטנים שלהם.

אם אתם בחיפוש אחר גן ילדים באזור מגוריכם אנחנו מזמינים אתכם להשתמש באתר בדרך לגן. אם יש לכם מידע על גני ילדים שתרצו לשתף אותנו, נשמח! שתפו חוות דעת על גן הילדים שלכם בדף הוסף חוות דעת שבאתר. במידה והגן שלכם עדיין לא מופיע באתר, הוסיפו אותו בקלות בדף הוסף גן.

 

אתר בדרך לגן - הוסף חוות דעת

 

 

 

­­

מערכת בדרך לגן
אתר בדרך לגן מרכז במקום אחד את כל מה שהורים צריכים לדעת כדי למצוא את הגן הנכון ביותר עבור הילדים שלהם. אינדקס גנים חדשני ומעודכן, הממפה את כל מסגרות החינוך לגיל הרך בישראל: גני ילדים, משפחתונים, פעוטונים, מעונות יום וגני עירייה. והכי חשוב- המלצות מהימנות של הורים אשר ילדיהם היו בגן.

Comments are closed.

חיפוש גני ילדים