שנת הלימודים בגני הילדים עוד מעט מסתיימת, וזה בדיוק הזמן לחשוב על מתנות מקוריות, מיוחדות ושימושיות לילדי הגן. רכזנו לכם 6 רעיונות שיעשו לילדים ולהורים שמח בלב.

אולי זו הקורונה, אולי סתם הרגשה, אבל נדמה שהשנה הזו עברה מהר מדי, כי הנה, אוטוטו מסתיימת לה שנת הלימודים בבתי הספר בגני הילדים והמשפחתונים, וזה בדיוק הזמן לחשוב על רעיונות למתנות סוף שנה לילדים (וגם לגננות – מוזמנים לקרוא על זה כאן: מתנות מקוריות לגננות ולצוות).
אם אתם בוועד הגן ואזלו לכם הרעיונות היצירתיים, אל דאגה – אנחנו כאן עם כמה הצעות מקוריות, למתנות שאתם תשמחו לחלק והילדים (וגם ההורים) ישמחו לקבל:

1. מתנה אישית לכל ילד עם דמות המאפיינת אותו

באתר “פאמיליה” תוכלו למצוא שלל רעיונות למתנות מקסימות ואישיות, ממותגות עם שם הילד או תמונה שלו (או גם וגם). אנחנו אהבנו במיוחד את בקבוק המים האישי, בקבוק נירוסטה עם קשית רכה (בנפח 500 מ”ל), עליו מודפס שם הילד או תמונה מתוקה שלו, במספר עיצובים לבחירה (40 שקלים); את קופסת האוכל המחלוקת לשלושה תאים (בנפח 1.4 ליטר), עם שם הילד מודפס, הקדשה ותמונה לבחירה (40 שקלים), ואת מגוון המתנות עם הדפס של קולאז’ מדמויות מצוירות בשילוב שם הילד. כך למשל, ניתן להזמין ספל קרמיקה/פלסטיק, מגבת, צלחת, שמיכה ועוד מגוון מוצרים לבחירה, ולהתאים מתוך מאגר של יותר מ-300 דמויות, דמות לאופי ולתחביבים של כל ילד, בצירוף שמו. מתנה מקסימה ומקורית שתהווה מזכרת נפלאה (מחיר: החל מ-27 שקלים).

להשיג באתר Familia – מתנות איכות לגנים ובתי ספר

2. ספר אישי: הילד גיבור הסיפור

גם באתר “ניק ניים” תוכלו למצוא רעיונות למתנות ממותגות עם שם או תמונת הילד, כמו מנורת לילה או קופסת אוכל, אך גם מצאנו רעיון למתנה מקורית נוספת ומעניינת: ספרי ילדים אישיים עם שם הילד, המוקדשים לילד כך שהעלילה נסובה סביבו. יש מגוון רחב של ספרים עם מסרים חיוביים כמו איך לפתור מחלוקות בדרכי שלום או איך להיפרד מהמוצץ האהוב, כך שתוכלו לבחור את הסיפור שהכי מוצא חן בעיניכם והכי מתאים לגיל הילדים. (מחיר מבצע: החל מ-50 שקלים לספר). מתנה מקורית נוספת הממותגת עם שם הילד שמצאנו באתר היא קופסאות משחק אישיות – קופסאות יפהפיות ממתכת איכותית עם שם הילד ואיור מקסים, ובתוכן מגוון משחקים חינוכיים לבחירה, כמו משחקי ידע, משחקי זיכרון, לימוד אותיות, לימוד מספרים, רביעיות ועוד (מחיר מבצע: החל מ-35 שקלים למשחק).

להשיג באתר Nick Name – מוצרים אישיים לקטנים ולגדולים

3. קופסת צבעים וערכת בית ספר ממותגת עם שם הילד

מתנות ממותגות נוספות ומקסימות עם שם הילד מצאנו באתר “אהבה קטנה” – כאן ניתן למצוא רעיונות מקוריים, יפהפיים ושימושיים עם שם הילד ואיור יפהפה כמו קופסת צבעים, קופסת שיני חלב, ערכת ציור, ערכה לבית הספר למסיימי גן חובה ועוד (החל מ-34 שקלים).

להשיג באתר “אהבה קטנה”

4. כיסא ים מתקפל עם תמונת הילד

באתר Shop 4 kids  מצאנו עוד מגוון מתנות מקוריות, פרקטיות ואישיות לילד, כמו כיסא אחסון מאויר עם שם הילד (38 שקלים), תיקי שרוך עם תמונה ושם הילד (25 שקלים), תיקי מגבת עם מגבת גדולה ממותגים עם שם הילד (45 שקלים), תיקי ים ובריכה ממותגים עם שם הילד (38 שקלים), כיסא ים מתקפל עם תמונת הילד (53 שקלים), כובעי מצחייה ממותגים ועוד. 

להשיג באתר Shop 4 kids

5. תיק ספר עם קריקטורה של הילד

באתר “קריקטורה אונליין” תוכלו למצוא מתנה ייחודית מאוד:  תיק ספר ועליו איור קריקטורי של הילד. התיק עצמו עשוי 100% כותנה, והאיור עמיד לכביסה קרה (30 מעלות במכונה). הציור כולל חצי גוף, עם או בלי תחביב, שם הילד והקדשה מודפסת בשם הגן. המחירים כוללים שליחת הציורים לאישור, וביצוע תיקונים לפי הצורך, ויש מחירים סיטונאים נוחים להזמנה בכמות של ילדי הגן (למשל: ב-10-19 ילדים המחיר הוא 59 שקלים לתיק, ב-20-39 ילדים המחיר הוא 48 שקלים לתיק). מתנה מקסימה שסביר שלא תמצאו אצל כל אחד.

להשיג באתר “קריקטורה אונליין”

6. מגבת פונצ’ו או פיג’מת קיץ מעוצבת

הקיץ כבר כאן, והילדים לבטח ישמחו מאוד להגיע לים או לבריכה עם מגבת פונצ’ו אישית, עשויה 100% כותנה, עם שמם או תמונתם. כיפי, נוח ופרקטי (50 שקלים). אפשר גם לבחור במצעים ממותגים עם שם ותמונת הילד (החל מ-45 שקלים), בחולצה מעוצבת עם תמונת הילד (25 שקלים) או בפיג’מת קיץ ממותגת בדמותו (40 שקלים).

להשיג באתר Soft Age

מערכת בדרך לגן
אתר בדרך לגן מרכז במקום אחד את כל מה שהורים צריכים לדעת כדי למצוא את הגן הנכון ביותר עבור הילדים שלהם. אינדקס גנים חדשני ומעודכן, הממפה את כל מסגרות החינוך לגיל הרך בישראל: גני ילדים, משפחתונים, פעוטונים, מעונות יום וגני עירייה. והכי חשוב- המלצות מהימנות של הורים אשר ילדיהם היו בגן.

Comments are closed.

חיפוש גני ילדים