הקיץ הוא תקופה בה הורים רבים בוחרים לגמול מחיתולים. גם מזג האוויר החם מאפשר לילדים ללבוש מעט בגדים, ולהיגמל בקלות וכמובן המעבר לגני עירייה בהם דורשים להגיע גמולים או לפחות בתהליך גמילה. השנה, שנת הקורונה, רובינו בבית וטיולים ארוכים התבטלו כך שאתם יכולים לגמול ולא לפחד מנסיעות וטיסות ארוכות בהם הילד יפספס.
ריכזנו לכם 5 מוצרים מיוחדים שכדאי שיהיו לכם בזמן הגמילה וכשאתם יוצאים לטיולים

רגע לפני שאתם גומלים מחיתולים – כמה דברים שכדאי לזכור

הכנת הבית – יש לכם שטיח מיוחד ואהוב או ספה חדשה? זה הזמן לכסות הכל או לגלגל את השטיח ולהשאיר אותו בצד.

חייבים סבלנות – נכון שהילד של השכן נגמל תוך שעה אבל סביר שהילד שלכם יעבור תהליך ולפעמים יפספס.

שינוי אחד ודי – אם במקרה אתם מתכננים לעבור דירה, לקנות מיטה חדשה או ללדת בקרוב – כדאי לחשוב שוב אם זה הזמן לגמול מחיתולים. רוב הילדים צריכים להיות פנויים לתהליך הגמילה והפרידה מחיתולים וגם אתם צריכים להיות פנויים וסבלניים לתהליך.

מה כדאי שיהיה בבית לפני הגמילה

סיר מתקפל או מתנפח: סיר קטן ניתן לקפל בתיק ולהוציא ולהרכיב במהירות כשצריך או לנפח. מומלץ ללכת איתו לכל מקום, וכן גם לסבתא וסבא וגם לגינה, וכך למנוע לחץ בחיפוש אחרי שירותים ציבוריים ויותר מכך שירותים ציבוריים נקיים., בעיקר עכשיו בעידן הקורונה, שכולנו מנסים להימנע ממקומות כאלה.

משתנון: זו המצאה שהגיע לארץ רק בשנים האחרונות, מדובר במשתנון לבנים המאפשר להם לעשות פיפי בעמידה ולא בישיבה, בשלבים הראשונים. הוא נתלה על הקיר וניתן להורדה ולניקוי. מומלץ כגימיק אבל גם פרקטי.

משטחי החתלה: אתם בוודאי שואלים למה משטחי החתלה כשאתם למעשה גומלים מחיתולים? פשוט בכל נסיעה ויציאה מהבית כשהילד גמול כדאי להשתמש במשטח החתלה כמגן על כיסא הבטיחות או בלילה כמגן מיטה בשינה מחוץ לבית. ככה גם אם יהיו פספוסים לא תצטרכו לנקות. ממליצים ללכת עם המשטחים לביקור אצל חברים או משפחה, ולמנוע מבוכה אם הילד מפספס. 

פול אפס: תחתוני פול אפס מצוינים לשלבי הגמילה בהם הילד לומד לשלוט. הורים רבים נלחצים מהיציאה מהבית כשהילד בשלבי גמילה, אבל עם תחתוני פול אפס אפשר לצאת ולא להילחץ או ללחוץ על הילד בשאלות. גם אם יהיו מעט פספוסים הם יספגו והילד ידע שפספס על ידי הציורים שייעלמו בתחתונים.

בגדים להחלפה: למעשה אנחנו מאמינים שתמיד יש לכם בגדים להחלפה בתיק ולכן, אין צורך לשנות מההרגל, רק לדאוג שתמיד יהיו בגדים שתוכלו להחליף, בלי להילחץ.

ג’ל לחיטוי: אנחנו כבר מיודדים עם הג’ל עצמו אבל עוד לפני עידן הקורונה, כדאי היה להכניס אותו לתיק. ההרגל לשטוף ידיים אחרי הליכה לשירותים הוא חשוב אבל כשנמצאים בטיול או בגינה לא תמיד ניתן. כדאי להמשיך להעביר לילדים מסר של היגיינה על ידי שטיפת ידיים עם ג’ל מיועד לכך או דפי סבון נמכרים בחנויות ומים שתמצאו בברז.

מערכת בדרך לגן
אתר בדרך לגן מרכז במקום אחד את כל מה שהורים צריכים לדעת כדי למצוא את הגן הנכון ביותר עבור הילדים שלהם. אינדקס גנים חדשני ומעודכן, הממפה את כל מסגרות החינוך לגיל הרך בישראל: גני ילדים, משפחתונים, פעוטונים, מעונות יום וגני עירייה. והכי חשוב- המלצות מהימנות של הורים אשר ילדיהם היו בגן.

Comments are closed.

חיפוש גני ילדים