שנה לא פשוטה עברה עלינו, אבל גם היא אוטוטו מסתיימת. זה הזמן לומר תודה לגננות ולשאר אנשי הצוות, ואם אפשר לעשות את זה עם מתנה מקורית ומיוחדת, שגם תגרום להם לחייך ולהרגיש את התודה שלכם, מה טוב. רכזנו לכם כמה רעיונות למתנות סוף שנה לגננות ולצוות הגן.

בין סגרים לבידודים לא שמנו לב שהשנה הזו, שרובנו נעדיף לשכוח, אוטוטו מגיעה לקיצה. זו היתה שנה שונה לכל הדעות, שנה שבה לא הורשנו להיכנס לתוך הגן, שנה שבה עמדנו בפתח השער, עם מסיכות על הפנים ותוך שמירה על מרחק הכרחי, ושיגרנו את הילדים פנימה, לכיתות הגן. בשנה כזו, גם הקשר הבינאישי עם הגננת ושאר הצוות בגן התערער, מכורח הנסיבות. דווקא סוף השנה זו הזדמנות לומר תודה לצוות עם מתנה אישית ופחות גנרית מגיפט כארד, כזו שתעניק לאנשי הצוות בגן את התחושה שבכל זאת ראינו את ההשקעה שלהם, גם אם לא הצלחנו להיכנס לגן ולשמור איתם על קשר רציף. אז לקראת המאורע, אספנו עבורכם כמה רעיונות למתנות סוף שנה מקוריות, אישיות ומוצלחות, כאלה שאנשי הצוות לבטח ישמחו לקבל:

מארז קיץ אישי ומפנק

כשהגבלות הקורונה הולכות ומתפוגגות מאיתנו, והחופש לבלות בים, בבריכה או אפילו בחופשה קצרה חזר לחיינו, נשות הצוות בגן ודאי ישמחו לקבל מארז קיצי, אישי ומפנק, הכולל תיק קש, כובע קש רחב שוליים, ספל תרמי ומגבת חוף (העשויה 100% כותנה), והכל ממותג עם שם אשת הצוות, ומגיע כסט ארוז ומפנק (מחיר למארז: 200 שקלים. מחיר ברכישת מינימום 20 מארזים: 169 שקלים).
להשיג באתר “סיון החופש לעצב”

לומר תודה בדרך מיוחדת

מארז אישי שעושה שמח בלב: מחברת שורות מעוצבת בכריכה רכה, ובה הציטוט הידוע של יאנוש קורצ’אק: “הדואג לימים זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים”, בתוספת ערכת מגנטים “תודה”, המכילה 12 מגנטים מעוצבים עם מילות תודה. כמה פשוט, ככה מרגש. מחיר המארז: 63 שקלים.
להשיג באתר LOOK

לומר תודה בדרך מתוקה 

קפה הולך טוב עם משהו מתוק ליד, ומארז מפנק שיש בו גם ספל אישי מעוצב וגם חפיסת שוקולד ממותגת, זו באמת מתנה שיכולה רק להעלות חיוך על השפתיים. נשות הצוות בגן ישמחו לקבל ספל קרמיקה מעוצב בעיטור כוכב, עם שמן מוטבע עליו ועם ידית לב מיוחדת, לצד חפיסת שוקולד ספרדי משובח עם גרפיקה מעוצבת של המילה “תודה” בשפות שונות (95 שקלים למארז). דרך מתוקה במיוחד לסיים את השנה.
להשיג באתר MD4U

תודה שתמשיך לצמוח בערוגת הגינה

באתר “אנד ג’וי” מצאנו ערכות גינה לגידול תבלינים, הכוללות אדמה ושקית זרעים לשתילה, בקופסאות פח מעוצבות עם מגוון מסרים לבחירה כגון אהבה, תודה והצלחה. מחיר הערכה: 30 שקלים. פשוט, נקי, יפהפה ושימושי.

להשיג באתר “אנד ג’וי”

תודה בשיטת “אפה זאת בעצמך”

ערכת “שף בוקס” היא ערכה משמחת וצבעונית להכנת עוגיות טעימות. אפה זאת בעצמך, אם תרצו. הערכה מגיעה בצנצנת אישית ומעוצבת, עם כל המצרכים בכמויות המדויקות הנדרשות ובמגוון טעמים לבחירה (עוגיות שוקולד, שוקולד צ’יפס וחטיפי דגנים). לנשות הצוות נותר רק לעקוב אחר ההוראות. הערכות כשרות, מחיר לערכה: 40 שקלים.

להשיג באתר TNX

תכשיט הוקרה 

תכשיטים הם מתנה קצת מסוכנת, כי קשה לקלוע לטעמה המדויקת של מקבלת המתנה, אבל באתר “מיידלה” מצאנו מארז “הוקרת תודה” הכולל תכשיט ברכה (למזל, לשפע וכו’), בגרסת כסף או זהב לבחירה, העשוי שרוך שחור ותליון עדין שקשה לפספס איתו. עוד במארז: מחזיק מפתחות עם הכיתוב “מכל הלב”. המארז ארוז במקוריות על גבי מגש עלי דקל באריזת צלופן, וכולל שקית נשיאה להענקת המתנה. מחיר המארז: 99 שקלים.

להשיג באתר “מיידלה”

תיקי בד וספלים מעוצבים

באתר “עוד רגע” מצאנו כל כך הרבה דברים נפלאים ומעוצבים עם משפטי השראה ותודה, שבאמת התקשנו לבחור. יש כאן מחברות, ספלים, תיקי בד, שלטים מעוצבים וקופסאות עץ, כולם מעוצבים לעילא וכוללים איורים ומשפטים שכיף לפתוח איתם את היום. אהבנו במיוחד את “מחברת הגננת האישית” (55 שקלים, שתי מחברות ב-100 שקלים), עם האיור המקסים, שם הגננת והטקסט האישי עליה (ניתן להחליף טקסט, לשנות צבעים, להוסיף הקדשה ועוד); את הפוסטרים הממוסגרים בעיצוב אישי, היכולים לשמש כתמונה מעוררת השראה, עם המשפטים המעצימים דוגמת “לכוון גבוה, להגיע רחוק” (שלושה גדלים לבחירה, החל מ-112 שקלים), ואת ספלי התודה המקסימים עם האיורים היפהפיים והמשפטים שכיף להיזכר בהם (49 שקלים, שני ספלים ב-80 שקלים), כמו המשפט המפורסם של הרב שלמה קרליבך, “כל מה שילד צריך זה מבוגר אחד שיאמין בו”.

להשיג באתר “עוד רגע – מתנה בעיצוב אישי”

מערכת בדרך לגן
אתר בדרך לגן מרכז במקום אחד את כל מה שהורים צריכים לדעת כדי למצוא את הגן הנכון ביותר עבור הילדים שלהם. אינדקס גנים חדשני ומעודכן, הממפה את כל מסגרות החינוך לגיל הרך בישראל: גני ילדים, משפחתונים, פעוטונים, מעונות יום וגני עירייה. והכי חשוב- המלצות מהימנות של הורים אשר ילדיהם היו בגן.

Comments are closed.

חיפוש גני ילדים